26 Eylül 2010 Pazar

Sülüklü Göl ve Kuzuluk Macerası

Sülüklü Göl  Bolu  Turkey

Çocuklarla hafta sonu gezilerimizden yine birini gerçekleştirmek için Sülüklü Göl'e doğru yola koyulduk.
Sülüklü Göl hakkında çok az bir bilgim vardı,sadece çok sakin ve ıssız bir yer olduğunu okumuştum.. Sülüklü Göl'e gitmek için Akyazı çıkışından ayrılın.Akyazı'yı geçtikten sonra Dokurcun'a doğru devam edin.Dokurcun'u geçtikten sonra köyün içinde Milli Parklar tabelasından sapıp ıssız ve sakin bir tırmanıştan sonra Sülüklü Göl'e kavuşuyorsunuz.

Sülüklü Göl

Biz pazar günü gitmemizim avantajını yaşadık,yol oldukça ıssız ve sakindi.Öyle bir tırmanış başlıyor ki o sessizlik sizi birazcık korkutuyor.
Manzarayı görmek için bu kadarcık sıkıntıya değerdi doğrusu.Göl'ün üzerindeki hafif sis ve yeşilin her tonu insanı etkiliyor.Cep telefonları asla çekmiyor .Dağların arasında kalmış,müthiş bir bir yer.

Bu kadar sessiz bir yer hayatımda hiç görmemiştim.Bu sessizlik çok az sayıda piknikçi sayesinde bozuluyor.Gölde eskiden sülük olduğu için bu adı aldığını, göldeki sazan balığı ve diğer balıklar sayesinde sülüğün artık hiç görülmediğini duydum.

Sülüklü Göl

Sülüklü Göl genelde çok sisli oluyormuş.Sonbahar'da gidip görmek ,renklerin o müthiş geçisini fotoğraflamak sanırım harika olur.

Eve dönüş için o kadar oyalandık ki, geceyi Kuzulukta geçirmeye karar verdik.Kuzuluk Termal Otelde bir gece konakladık.Otel çok eski ama her yer en azından temizdi ;) Şifalı kaplıca suyundan ister odanızda istersenizde otelin havuzundan girerek faydalanıyorsunuz.Şöyle 15 gün gidip kalmak ,şifalı bir kür uygulamak sanırım artık ben yaştakilerede iyi gelir;))

Kuzuluk  Akyazı Turkey

Kafa dinlemek için güzel bir yer.Yörede kalacak daha konforlu otellerde mutlaka yapılmalı.

Turist sayısı düşündüğümden çok daha fazla,yerli turist Kuzuluğa resmen akın ediyor.Mağazalar,alışveriş yerleri,lokantalar geç saate kadar açık.

Akyazı

Uzun dönem konaklamak isteyenler içinde bir sürü kiralık devremülkte bulunmakta.Biz ertesi gün Göynük gezisi için yola koyulduk.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

resimlere bayıldım tek kelime ile muhteşem

pelince dedi ki...

Teşekkür ederim ;)

Aygül dedi ki...

Pelincim bizde geçen sene Sülüklü göle çıkma gafletinde bulunduk diyeceğim.Çünkü gerçekten yolları felaket.Ablam önde ben arkada 2 araba çıktık.Eşimde ynda el ense yaptı.Ben stresten geberdim.Bir taaf uçurum.Bir daha asla gitmem:)))Boşver resimlerden izleriz o güzelliği.Hepimiz tırstık anlıyacağın.Lastiğin patlasa yol daracık:))

Adsız dedi ki...

Resimler muhteşemdende öte. Hangi makina ile çektiniz acaba sakıncası yoksa öğrenebilirmiyim ?

pelince dedi ki...

Aygül ben çok detaylı anlatamadım ama bizimde lastiğimiz patladı ;)) o yzüden kuzulukta kaldık.. kısaca yol çok kötüydü.. haklısınız yani... bakma benim eşim biraz seviyor böyle maceraları;))

Red Riding Hood makinemin markası Nikon D90 .. ;)