20 Aralık 2010 Pazartesi

Uludağ Gezimiz

Uludağ Teleferik from pelin süme sak on Vimeo.

Bayramda Uludağ'da kar olur düşüncesiyle daha önceden yer ayırtmıştık,bu sene havaların bu kadar güzel gideceğini hiç tahmin etmemiştik.Bursa'ya vardığımızda gördük ki dağın zirvesinde bir avuç kadar bile kar yok ;)

Bursa  Uludağ Turkey
Bursa Uludağ

Moraller yine de bozulmadı tatil olduğu müddetçe her olasılık mümkün olabiliyor.Uludağa gidip hemen otelimize yerleştik.İlk gün hava çok güzeldi,pırıl pırıl ve bol güneşliydi.
Yemeğimizi yedikten hemen sonra otel etrafında çocuklarla gezmeye başladık.Uludağa daha önce geldim ama bu yeşil halini daha önce görmemiştim.
Bembeyaz karlar altında Uludağ daha güzel elbette.Kartopu oynamanın hayalleri bir başka zamana kaldı.

Bu mevsimde de Uludağ'da olup yeşilin bu tonuna tanıklık etmekte bizim için hoş bir tecrübe oldu.

Bursa Uludağ
Bursa  Uludağ Turkey

Ben otelde bizden başka kimse yoktur diye düşünürken doluluk oranı beni çok şaşırttı.Kaldığımız 4 gün boyunca sonbahar havasının keyfini Uludağda çıkarttık.Çocuklar bol bol parklarda oynadı,ormanda yürüyüş yaptık ve iki gün boyunca teleferik keyfi yaptık ;)

Bursaya gelmişken İskender yemeden dönmek olmazdı sanırım;) ama o kadar çok fotoğraf çekmişiz ki yedek kartı otelde unutunca pek güzel kareler yakalayamadık.Ama afiyetle yedik o kısmı ayrı elbette ;))

İskender

İskenderi midemize indirdikten sonra eritmek için Bursa'nın merkezini yürüyerek bolca gezdik.Ulu Camii,Eski Han gibi Bursa'nın güzelliklerini gezmeye çalıştık.

Bursa Ulu Camii
Bursa Eski İpek Han
Bursa

Bu kısa tatilimizden bize kalan anılarda bunlar oldu.Bence Uludağ'da her mevsim başka güzel oluyormuş.Bu halinide görmenizi tavsiye ederim.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

e ne diyebilirim pelincim aşk olsun sen kalk bursaya gel haber vermeden git oldumu şimdi :(

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

ewet çok güzeldir uludağ bende çok yakın bir köydeyim

bir dilim bir tutam dedi ki...

Uludag gezimiz basligini görünce bir ugrayip bakayim dedim..
Ilk resim .....!kar yok
Ikinci resim.....kar yok...!
Kuzum bu ne?

Burada kar kis kiyamet...Uludagda tik yok...

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Bursa ayri bir guzel gercekten. Cok severim. Gitmeyeli uzun zaman oldu ama anilarim cok!!!

Ben en cok iskender kebaba takildim! Hamile hamile bu fotografi gormem pek iyi olmadi.:(

pelince dedi ki...

Dilek çok haklısın,baharda tekrar gelicem inşallah... mutlaka o zaman görüşelim...

Denizkayra köylerin hepsi birbiine yakın sanırım... Çok şanslısınız...

Serap bende aynen senin gibi oldum ;)) tırmandıkça diyorum ki,yahuuu barii azıcık kar olsaydı ;))

Selmacım sen gözlerini kapa,iskerder'i görme ;)

Mimosa Café dedi ki...

o iskenderden ben de istiyorum hemen şimdi, napıcaz bu durumda :) cami fotosuna bayıldım ayriyetten. sevgiler.

Müge Hüner dedi ki...

Bizde Temmuz ayında gitmiştik :)
Ama o kadar çok hoşuma gittiki o hali artık kışın karlı zamanında Uludağ'a hiç gitmem diyorum :)

Adsız dedi ki...

Sanirim ben de herkes gibi Iskender'e takildim:) Burada bulunmayinca... Iyice kiymetli oluyor:) Gezi kismina da ayrica cok ozendim. Bu resimleri gordukce yaza kadar beklemek iyice zorlasiyor benim icin... Ne guzel sen de biraz dinlenmissindir. Kafa olarak en azindan:)
Sevgiler...

Stil Direktoru dedi ki...

Canım Pelin'im ne güzel gelmiştir gezi sana sonra blog toplantısı oh sefanız sağlığınız yerinde olsun. nice yıllara canım benim. mucx